V posledních letech se počet žáků ustálil na hranici 520 až 550. V roce 1994 škola získala status fakultní školy Pedagogické fakulty UK Praha. Škola spolupracuje kromě PedF UK Praha i s dalšími fakultami, které vzdělávají budoucí učitele.Slavnostní otevření školy se konalo 1.září 1986. Školní rok 1986/1987 byl zahájen se 120 žáky a 10 pedagogickými pracovníky. Počet žáků a pedagogů kulminoval ve školním roce 1996 – 97 (987 dětí, 67 pedagogických pracovníků).
Od roku 2002 nese čestný název Základní škola genpor. Františka Peřiny.
Škola sdružuje:Škola genpor. Františka Peřiny poskytuje všeobecné vzdělání žákům v 1. až 9. postupném ročníku, je to škola úplná. Je členěna na dva stupně – I. stupeň tvoří 1. až 5. ročník, II. stupeň 6. až 9. ročník. Podle podmínek zřizuje škola třídy s rozšířenou výukou jazyků. Trvalou snahou je vytváření tří paralelních tříd v každém ročníku s průměrným počtem 25 žáků na třídu. Integrací žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se snažíme pomoci těmto dětem začlenit se do společnosti. K 30. dubnu 2010 je v kolektivu začleněn 1 žák zrakově postižený, 1 žák tělesně postižený a 2 žáci mají diagnostikován autismus.
· Základní školu – kapacita 930 žáků
· Školní družinu – kapacita 300 žáků
· Školní klub – kapacita 250 žáků
· Školní jídelnu – kapacita 950 jídel
Většinu žáků tvoří děti ze spádové oblasti školy. V posledních letech se výrazně zvyšuje počet dětí z jiných spádových oblastí a dětí cizích státních příslušníků.
Všeobecný charakter vzdělávání vytváří vhodné podmínky pro výuku a výchovu dětí všech sociálních, národnostních a sociokulturních skupin.
Vedle společného základu vzdělání pro všechny děti se škola snaží nabídnout nadstandard dětem talentovaným, nadaným i dětem v různých oblastech znevýhodněným.
Aktuálně zde nejsou žádné nadcházející akce.
Aktuálně zde nejsou žádné rekvalifikační kurzy.
Aktuálně zde nejsou žádné kroužky & aktivity.
Aktuálně zde nejsou žádné projekty & spolupráce.
Mgr. Jarmila Pavlišová
Ředitelka školy
Socháňova, 19, Hlavní město Praha, 163 00, Česko.
Komentáře (0)
Napsat první komentářKomentáře ke škole (0)
Napsat komentář