Zápisky z MŠ: Mentor jako průvodce praxí od začátku do konce

Již 4. seminář s názvem „Den nástupu studenta na praxi a nastavení prostředí důvěry“ proběhl začátkem prosince loňského roku. Účastnice řešily, jak na…
Číst článekJiž 4. seminář s názvem „Den nástupu studenta na praxi a nastavení prostředí důvěry“ proběhl začátkem prosince loňského roku. Účastnice řešily, jak na…
Číst článekV rámci jedné z aktivit projektu iKAP2-KPRS, která směřuje ke zlepšení kvality odborných praxí budoucích předškolních pedagogů, připravil tým odb…
Číst článekProjekt iKAP 2 mířící na zkvalitnění pedagogických praxí studentů předškolní a mimoškolní pedagogiky má mnoho podob. Všechny jeho aktivity spojuje ste…
Číst článekV rámci projektu IKAP 2 se dvacet zájemců z řad začínajících i zkušených mentorů z přípravných tříd a mateřských škol sešlo v knih…
Číst článekKvalitu výsledků odborných praxí budoucích předškolních pedagogů ovlivňuje propojení jejich tří hlavních subjektů, kterými jsou: Názory a postoje prvn…
Číst článekV rámci projektu IKAP 2, který je klíčový pro zkvalitnění pedagogických praxí, je jednou ze stěžejních aktivit vzdělávání. Vzdělávání zkušených m…
Číst článekDalší, v pořadí již 6.kulatý stůl, který proběhl v rámci projektu iKAP2 (tj. projekt ke zlepšení kvality odborných praxí budoucích předškolních pedago…
Číst článekZápisky z MŠ: Výtvarné a tvořivé činnosti v předškolním vzdělávání V rámci projektu IKAP 2 se konal další workshop zaměřený na tvorbu akčních plánů. K…
Číst článek